Toimitusehdot

Tilauksen tekeminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Saat sähköpostitse vahvistuksen, kun tilauksesi on lähetetty. Saat myös Postin seurantakoodin, jolla voit kätevästi seurata toimituksesi saapumista.

Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankissa, pankki- ja luottokortilla sekä laskulla. Alla lisätietoa kaikista maksutavoista:

Verkkopankit

Käytössäsi on kaikkien yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Tuotteiden vaihto- ja palutustilanteessa hyvitämme rahat takaisin tilillesi Paytrailin kautta.

Pankki- ja luottokortit (Visa, Visa Electron ja MasterCard)

Verkkokaupassamme maksaminen onnistuu myös pankki- ja luottokortilla. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Pumpkin Design Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksutapahtumiin liittyvistä reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan, Paytrailin tietosuojaseloste.

Paytrailin yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 02 07 18 1830

Lasku

Jos haluat tilata nyt ja maksaa vasta tuotteiden saavuttua, se onnistuu laskun avulla. Verkkokaupassamme on mahdollisuus maksaa tilaus Collector lasku- ja osamaksupalvelun avulla. Collector hoitaa laskujen lähettämisen ja mahdolliset ongelmat laskutuksen kanssa. Laskuun liittyvissä onglematilanteissa ja kysymyksissä kannattaakin olla suoraan yhteydessä Collectoriin. Lasku lähetetään pääsääntöisesti tilausta seuraavan kuun puolivälissä, jolloin eräpäivä on tilausta seuraavan kuun lopussa.

Collectorin yhteystiedot:

Collector Bank AB, Suomen sivuliike,
Y-tunnus 2644718-5
Porkkalankatu 20 A,
00180 Helsinki
Puhelin: 09 3158 9900

Toimitus ja nouto

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Toimituskulut Suomeen ovat 5,90 – 7,90 € (sis. alv). Tarjoamme yli 50 euron ostoille tarjoamme ilmaiset postikulut.

Toimitusvaihtoehtoina on Postin Smartpost-pisteet tai Postin toimipisteet. Toimitamme tuotteita myös ulkomaille. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin erilaisten kampanjoiden aikana (esim. Black Friday).

Nouto

Vaihtoehtoisesti voit valita myös noudon, jolloin voit hakea ostamasi tuotteet toimisteestämme Turusta osoittesta Iso-Heikkiläntie 6, 3. krs. Tuotteet voit hakea joka maanantai klo 10-12 välisenä aikana. Tuotteet on mahdollista hakea myös muina arkipäivinä 9-16 -välisenä aikana mikäli aika sovitaan etukäteen. Sovi aika lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Vaihto- ja palautusoikeus

Verkkokauppaostojen asiakaspalautus

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Vaihtaminen ja palautus on maksuton.

Huom! Isänpäivälahjaksi tai joululahjaksi tilatuissa tuotteissa on pidennetty vaihto- / palautusaika, eli voit tarvittaessa vaihtaa tai palauttaa tuotteet isänpäivän / joulun jälkeen.

Tarjoamme Postin Asiakaspalautus -lähetyksen. Saat palautuksesta aina kuitin, kun tuot palautuksen postiin. Palautuskuoren tai -paketin päälle pitää kirjoittaa osoitteen lisäksi “Asiakaspalautus” ja myös vastaanottajan sopimusnumero. Kaupan peruuntumisesta on aina ilmoitettava meille. Kaupan peruutukseksi ei riitä, että paketin jättää noutamatta.

Palautus Pakettiautomaatilta

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa Postiin. Jos paketin palautusaika on mennyt umpeen ja haluat palauttaa paketin, ole yhteydessä meihin.

Noutamatta jääneet paketit palautuvat lähettäjälle

Pakettiautomaatteihin toimitettujen pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta ja myymälöihin toimitettujen pakettilähetysten säilytysaika on 14 vuorokautta. Jollei lähetystä ole noudettu, se palautetaan säilytysajan jälkeen lähettäjälle lähetykseen merkittyjen lähettäjätietojen perusteella.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse [email protected].

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.